15. huhtikuuta 2013

Etkot.

"en ikinä aloita hääblogia, en ikinä"
"ei ketään kiinnosta minkälaisia häitä minä järjestelen ja suunnittelen, hääblogeja on internet pullollaan, who cares?"
"en mä jaksa kirjottaa sitä kuitenkaan, mitä mä sinne edes kirjotan?"
"en varmasti aloita hääblogia, sinne pitää vaan kirjottaa kuinka kaikki on ihanaa ja mahtavasti, mitäpä jos mua vituttaa eikä yhtän huvita ilakoida jostain pitseistä ja hääkarkeista?"

Tässä sitä ollaan. Kirjoittamassa hääblogia. Voi jessus.
Häihin on aikaa 759 päivää ja mä kirjotan hääblogia.
Näinhän tän just ei pitäny mennä.

Mä oon kirjottanu blogeja vaikka kuinka kauan. Ja vaikka kuinka monta, ja kaikista mahollisista aiheista.
No en kyllä mitään fäshön blogia oo koskaan pitäny.
Annetaan tällekin nyt mahdollisuus.

Jannican hääblogi, jossa kaikki ei ole ihanaa.
Jannican hääblogi jossa eletään 759 päivää odottaen sitä suurta päivää jolloin sanomme tahdon. Wuppiduu!
Jannican hääblogi jossa elämä ei ole pelkkää ihanaa tylliä ja pastellisävyjä. (mä en kestä blogeja joissa ihmiset jakaa elämästään vaan kaikki hienot ja upeet asiat! EI KENENKÄÄN ELÄMÄ OLE SELLASTA!)
Jannican hääblogi jossa mietitään ja pohditaan erilaisia ratkaisuja hääpäivän täydellisen onnistumisen takaamiseksi.
Jannican hääblogi jossa häistä saa ottaa stressiä vaikka niihin on aikaa vielä 759 päivää.
Jannican hääblogi jossa ei ole mitään sääntöjä.

Tervetuloa!
Lukekaa tai olkaa lukematta!

-Jannica


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa!