17. kesäkuuta 2013

Vihdoin! Ihanat, täydelliset ja upeat; kihlakuvat!

Päästiinkin eilen ottamaan kihlakuvia!
Ja tänään kun näin kuvat, en olisi voinut ollanonnellisempi! Kuvat onnistu tätdellisesti! Jes!

Pidemmittä puheitta:








Tässä siis parhaimmiksi rankatut otokset.
Oon itse näihin ihan super tyytyväinen!
Joku kaipaili sormuksia näkyville, mutta höpöhöpö. Kihlakuvat on aina niin samanlaisia. 
Me haluttiin oman näköset kuvat joita jaksaa katsoa vielä vuosienkin päästä!
Mä oon niin hapoyhappyjoyjoy! :)

Mitäs te ootte mieltä? Onnistuko otokset? Mikä on paras? Mikä huonoin? Minkälaista kuvaa jäitte kaipaamaan? 
Mielipiteitä?


9 kommenttia:

  1. Eka ja vika oli mun mieleen. Ihania kuvia ootte ottanu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mä itse tykkään noista kaikista, joten päätettiin että teetetään kaikista paperiversiot ja halukkaat saa ite valita minkä haluavat :) (esim mun sukulaiset ilmotti haluavansa näitä heti :D)

      Poista
  2. Eka on ehdottomasti täällä suosikkina.. Mustavalkokuvat toimii mulle. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mä itsekim tykkään tosta ekasta erityisesti! :D

      Poista
  3. Tuo ensimmäinen kolahti ja kovaa! :) Jotain tuon tyylistä haluaisin meidän hääkuvista! Tarvii vissiin lisätä budjettiin vielä ammattikuvaaja, niin tulee hyviä kuvia! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Munkin mielestä toi yks onnistuneimmista kuvista!
      Silti mun ykkös suosikki on tämä http://monsterimorsian.blogspot.fi/2013/07/unohtunut-kihlakuva.html
      Tää jostain syystä unohtu tästä kuva kavalkaadista ja siks se onkin saanut oman postauksen :)

      Mä voin paljastaa, ettei näitä kuvia oo ottanut "ammattilainen" vaan yksi meidän ystävä joka on harrastanut valokuvausta vuosia.
      Sovittiinkin hänen kanssaan jo (hänen omasta ehdotuksestaan) että hän hoitaa vieraiden kuvauksen (photo booth ym.) itse häissä, mutta silti kovasti houkuttaa palkata myös ns. ammattikuvaaja.
      Aika suuri vastuu sälyttää ystävän harteille, hääkuvien ottaminen.
      Mä en tiedä kestäiskö meidän ystävyys jos jostain syystä kuvat meniskin pilalle :D

      Poista
  4. Oijoi, nyt vasta kävin katsomassa teän kuvia ja tosi hyviä ovat!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Mä itsekin pidän näistä ihan hirveästi! Harmittaa ihan huolella, ettei ikinä saatu näistä teettettyä paperikuvia :/
      Ja tästä on itseasiassa unohtunut yksi parhaimmista otoksista, hups :)

      Poista

Sana on vapaa!